Szczegóły
powrót do listy przetargówRemont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół
Kock, dnia 27.06.2018 r.
ZS.261.1.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. PODSTAWA PRAWNA
Na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24 ) zwracamy się z zapytaniem ofertowym.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Kocku ul. Warszawska 41.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Remontem objęte zostaną następujące pomieszczenia:
- korytarz na piętrze nowego skrzydła szkoły,
- sala lekcyjna – pomieszczenie nr 15 na parterze nowego skrzydła szkoły,
- hol na parterze nowego skrzydła szkoły,
- hol na piętrze nowego skrzydła szkoły,
- 3 klatki schodowe w nowej części szkoły.
2. Remont sali lekcyjnej nr 15 ( parter nowego skrzydła szkoły) obejmuje wykonanie m.in. następujących prac:
odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, uzupełnienie tynków wewnętrznych, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków sufitu i ścian, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitu w kolorze białym i ścian w kolorze.
3. Remont korytarza na piętrze nowego skrzydła szkoły, holu na parterze nowego skrzydła szkoły, holu na piętrze nowego skrzydła szkoły, 3 klatek schodowych w nowej części szkoły obejmuje wykonanie m.in. następujących prac:
przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków sufitów i ścian, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów w kolorze białym i ścian w kolorze.
Szczegółowy zakres prac objętych postępowaniem określa dokumentacja kosztorysowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania.
ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.
3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
4. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia.
5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia). Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, wykonawca złoży w formie trwale spiętej dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, o których mowa w niniejszym punkcie.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo wszystkich czynności na terenie budowy.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową i wytycznymi określonymi w zapytaniu, z wiedzą i sztuka budowlaną, przepisami BHP i ppoż.
9. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu po uzgodnieniu telefonicznym – Ewa Guz tel 81 85 91 033.
III. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin wykonania zamówienia – zakończenie realizacji przedmiotu umowy i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowość do odbioru końcowego do 24 sierpnia 2018 roku. Za datę wykonania zamówienia przyjmuje się datę zakończenia wszystkich prac związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Podstawą wyceny oferty jest dokumentacja kosztorysowa, wytyczne i zalecenia określone w zapytaniu.
2. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny ogólnej wartości zamówienia w kwocie netto i brutto – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania. Złożona oferta winna zawierać wycenę wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym również nieprzewidzianych.
3. Udostępnienie przez Zamawiającego kosztorysu nakładczego nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku skalkulowania ceny oferty z uwzględnieniem wszystkich robót i kosztów ( także nieprzewidzianych w przedmiarach).
4. Cena robót podana w ofercie jest ceną ryczałtową, niezmienną. Z definicji wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest niezmienna w stosunku do ceny podanej przez wykonawcę w ofercie oraz nie zależy od rzeczywistej ilości kosztów robót budowlanych objętych opisem przedmiotu zamówienia. Charakteryzuje się obowiązkiem wykonawcy wykonania całości robót za oferowaną cenę ryczałtową nawet w przypadku, gdy na moment składania ofert nie można było przewidzieć wszystkich kosztów i pełnego zakresu robót budowlanych, niezbędnych do całkowitego i należytego wykonania umowy.
Wykonawca winien skalkulować w kosztach wszelkie okoliczności mogące zaistnieć podczas realizacji zadania.
5. Cena musi obejmować wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości zamówienia, musi odzwierciedlać całkowity koszt, który będzie poniesiony przez zamawiającego przez cały czas trwania umowy.
6. Cenę ryczałtową obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena brutto.
7. Obowiązkiem Wykonawcy jest wypełnić formularz ofertowy podając wartość z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
VI . DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY
1. Wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego wzoru).
2. Przedstawienie dokumentu poświadczającego uprawnienia do podpisania umowy ( np. KRS, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej),
3. Pełnomocnictwo ( w przypadku składania oferty przez osoby nie wymienione w akcie rejestracyjnym). Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
4. Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcą lub osobę umocowaną.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT
CENA 100%
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym lub opracowaną przy użyciu komputera.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Oferta Wykonawcy winna spełniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu, a także zawierać wszystkie żądane dokumenty i załączniki.
4. Zaleca się, aby oferta została sporządzona na formularzach stanowiących Załączniki do niniejszego zapytania.
5. Oferta oraz wymagane załączniki składane z ofertą wymagają pieczęci i podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
6. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego, w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii.
7. Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną.
8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
9. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty zostały spięte lub zszyte w sposób trwały, zapobiegający możliwości zdekompletowania oferty.
10. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje odrzucenie oferty.
11. Ofertę należy umieścić w kopercie zewnętrznej zaadresowanej na:
Zespół Szkół w Kocku
Ul. Warszawska 41
21-150 Kock
z dopiskiem: „Remont pomieszczeń w Zespole Szkół w Kocku ul. Warszawska 41. Nie otwierać przed 18 lipca 2018 r. godz.10.00"
oraz w kopercie wewnętrznej z nazwą i adresem oferenta.
IX. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Oryginał oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego ul. Warszawska 41 , 21-150 Kock pokój nr 8.
2. Termin składania ofert upływa w dniu 18 lipca 2018 r. o godzinie 9.30.
3. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18 lipca 2018 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 8.
4. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
X. OSOBĄ UPOWAŻNIONĄ DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI JEST:
Ewa Guz tel. 81 85 91 033
XI. WYBÓR OFERTY
1. O wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców składających oferty.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę pisemnie oraz określi termin podpisania umowy.
XII. ZAŁĄCZNIKI
1. Dokumentacja kosztorysowa – Załącznik nr 1
2. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2
3. Projekt umowy - Załącznik nr 3